235/55R19 MICHELIN CROSSCLIMATE XL négy évszakos W 105

Az átlag: 0 / 0 véleményből / legjobb vélemény:


 MICHELIN CROSSCLIMATE  XL négy évszakos

negyevszakos icon Ez a 235/55R19 méretű autógumi W, tehát 270 km/h maximális sebességhez lett tervezve. A 105 súly indexe azt jelenti, hogy 925 kg maximális terhelést bír üzemszerűen a gumiabroncs. Ez a négy évszakos gumiabroncs a MICHELIN autógumi gyártó, CROSSCLIMATE XL fantázia nevű abroncsa. A gumiabroncs EU1222 megfelelőségi adatait a következő táblázatban láthatja összefoglalva.


Négy évszakos mintázat megnevezése CROSSCLIMATE XL
Négy évszakos gyártó MICHELIN
új Négy évszakos felhasználás Off-road 4X4 autógumi
Négy évszakos méret 235/55R19
Négy évszakos sebesség és súly index W 105
235/55R19 MICHELIN CROSSCLIMATE XL nedves tapadás  
235/55R19 MICHELIN CROSSCLIMATE XL üzemanyag takarékosság  
235/55R19 MICHELIN CROSSCLIMATE XL zajosság 69 dB
MICHELIN CROSSCLIMATE XL bruttó ára 101 389 Ft / gumi
Készlet információKülső raktárból 3 nap

235/55R19 W 105 MICHELIN CROSSCLIMATE XL négy évszakos rendelés

  


Termék azonosító és részletes oldal link: 235/55R19 W 105 MICHELIN CROSSCLIMATE XL négy évszakos [386680] részletes ismertető


235/55R19 MICHELIN CROSSCLIMATE XL EU1222 kódja

EU CB169 kód címke és részletezése

EU1222 nedves tapadás Ez az mutató érték a gumiabroncsok osztályozását mutatja nedves úton való fékezés hatékonysága alapján. A teljesítmény az A-osztálytól (a legbiztonságosabb, a legrövidebb távolságon belül megálló) a G-osztályig (a legkevésbé biztonságos, a leghosszabb féktávolságokkal) terjed.

EU1222 üzemanyag hatékonyság Az üzemanyag-hatékonyság osztályozása A-tól (a leghatékonyabb) a G-ig (a legkevésbé hatékonyabb) terjed. Megtakaríthat akár 300 eurót vagy 80 liter üzemanyagot a gumiabroncsok teljes élettartama során.

EU1222 zajszint decibelben Az ábra a gumiabroncs zajszintjét mutatja decibelben (dB). A 3 zajszint jelből álló piktogram azt mutatja, hogyan viszonyul ez a szint a jövőbeni európai határértékekhez. A gépkocsin kívül hallható zaj nem feltétlenül van összhangban a gépkocsi belsejében hallható zajjal.




A MICHELIN CROSSCLIMATE XL négy évszakos általános ismertetője

MICHELIN CROSSCLIMATE Michelin CrossClimate Új fejezet a gumiabroncsok történelemében. A Michelin 2015 májusában vezeti be az európai gumipiacra a MICHELIN CrossClimate-ot, az első, télen is használható nyári abroncsot. Az MICHELIN CrossClimate abroncsban a nyárigumikban használt technológiához téli abroncstechnológia társul. Technológiák, amelyekről eddig mindenki azt gondolta, hogy egymással összeegyeztethetetlenek. A MICHELIN CrossClimate egyedi újdonság, bármilyen időjárási körülményhez könnyen alkalmazkodik. Ez az egyetlen olyan gumiabroncs, amely magában foglalja a nyári és a téli abroncsok legjobb tulajdonságait.Száraz útfelületen is rövid a féktávolsága, az európai abroncscímkézési rendszerben a legjobb, ’A’ minősítést érte el a nedves tapadási kategóriában, Three Peak Mountain Snow Flake (3PMSF, „három hegycsúcs hópehely”) tanúsítással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy egész évben használható, még azokban az országokban is, ahol speciális téli felszereltséget írnak elő. Az MICHELIN CrossClimate abroncs mindemellett rendelkezik a hagyományosnak mondható MICHELIN abroncsjellemzőkkel, hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes vezetést biztosít. Az új CrossClimate kiegészíti a MICHELIN nyári és téli abroncskínálatát huzamosabb ideig tartó télies időszakban és bizonyos körülmények között azonban továbbra is a kifejezetten téli gumiabroncs használata javasolt. Az MICHELIN CrossClimate gumikban három technológia egyesül: 1. Innovatív gumikeverékek, az egyik a futófelületbe kerülő, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetővé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással. A Michelin fejlesztőinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthető legyen az elveszett energiamennyiség: újgenerációs, szilika alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a MICHELIN CrossClimate üzemanyag-fogyasztása csökkent. 2. Egyedi, V-alakú futómintázat és új, önzáró (3D) lamellák. A változó ferde szögű, V-alakba rendeződő mintázat optimális tapadást tesz lehetővé havas felületen. Az oldalirányú erők ellensúlyozására a futófelület középső részén a gumiblokkok speciális szöget zárnak be. A hosszirányú erők ellensúlyozására a vállzóna blokkjai nagyobb szöget zárnak be. 3. A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki, a hullámos formájú, különböző vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függőleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet, stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erők hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületű, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk. Az innovatív technológiák kombinációja, és a vállzónába beépített EverGripTM technológia kitűnő havas felületi tapadást, száraz felületen pedig pontos kormányozhatóságot, valamint hosszú élettartamot tesznek lehetővé. A ferde élű gumiblokkok optimális tapadást, vagyis nagyobb fékhatást biztosítanak száraz útfelületen. Az innovatív futóelemekből mély csatornák épülnek, így az abroncs teljesítménye havas felületen is optimális (vonóerő és fékezés). Az innovatív MICHELIN CrossClimate abroncs fejlesztésekor a Michelin szakemberei a különféle vezetési szokásokról, magatartásokról való tudásra támaszkodtak. A Michelin törekvése, hogy minden felhasználási módhoz, minden vezetési stílushoz megtalálja a legmegfelelőbb megoldást. A fejlesztési folyamat három szakaszra tagolható: Megismerés-elemzés. Az autósoknak minden nap számítaniuk kell arra, hogy az időjárás megváltozik eső, hó, hirtelen lehűlés… Sem a sofőrök, sem pedig a jelenleg rendelkezésükre álló műszaki megoldások nem tudnak tökéletes választ adni az időjárás kihívásaira. A Michelin által elvégzett és megrendelt vizsgálatok szerint:  az európai autósok 65%-a egész évben nyári gumit használ (Németországban, ahol kötelező a téli abroncs használata, ez az arány 20%, míg Franciaországban, ahol hatóságilag nem írják elő a téli abroncs használatát, 76%), azaz veszélyezteti saját biztonságát hideg időben, vagy havas és jeges útfelületen (Forrás: a GfK 2014-es európai közvélemény-kutatása). Az új MICHELIN CrossClimate 2015 májusában kerül kereskedelmi forgalomba, 23 különböző, 15-17 col közötti méretben lesz kapható, így az európai személyautó járműpark mintegy 70%-a felszerelhetővé válik. További méretek forgalmazása 2016-tól várható. Az új MICHELIN CrossClimate biztonságos, egyszerűen üzemeltethető és gazdaságos. Egész évben használható minden időben MICHELIN CrossClimate.



VEVŐSZOLGÁLAT: 46/555-484 , 46/303-417 , 30/678-1609

GOODYEAR nyári gumi | MICHELIN nyári gumi | CONTINENTAL nyári gumi | BARUM nyári gumi | BRIDGESTONE nyári gumi | DAYTON nyári gumi | DEBICA nyári gumi | DUNLOP nyári gumi | FALKEN nyári gumi | FIRESTONE nyári gumi | FULDA nyári gumi | HANKOOK nyári gumi | KINGSTAR nyári gumi | KLEBER nyári gumi | KORMORAN nyári gumi | PIRELLI nyári gumi | SAVA nyári gumi | SEMPERIT nyári gumi | YOKOHAMA nyári gumi